poniedziałek, 30 lipca 2012

Zakupowo

                 Zakupownia :)




Hej Dziewczyny jak widać na zdjęciu nowości u mnie . Zapraszam :D



ODŻYWKA DO WŁOSÓW ISANNA 

Isana - odżywka połysk jedwabiu do włosów suchych i zniszczonych.
- z wysokowartościowymi proteinami pszenicy
- z pantenolem i witaminą B3
- produkt przebadany dermatologicznie
- przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów.
Zastosowanie: po każdym myciu włosów wmasować w wilgotne włosy, pozostawić na krótko i starannie spłukać.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl STearate SE, Propylene Glycol, Quaternium-87, Panthenol, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearamidopropyl, Dimethylamine, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Wheat Protein, Niacinamide, Parfum, CItrid Acid, CI 6185

Cena: 4,99zł / 300ml

MARION, NATURA SILK , JEDWAB W SPRAYU 

Jedwab w sprayu to regenerująca odżywka bez spłukiwania do każdego rodzaju włosów. Szczególnie polecana jest do włosów suchych, matowych i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi.
Dzięki zawartości m.in. jedwabiu i proteiny B5 odżywka nadaje włosom świetlisty połysk, sprawia, że włosy będą odżywione, nawilżone i sprężyste, przywraca włosom miękkość i blask.
Odżywka doskonale rozprowadza się na włosach dzięki zastosowaniu wygodnego rozpylacza. Wygładza powierzchnię włosów, ułatwia rozczesywanie i układanie oraz regeneruje włosy od wewnątrz. Regularne stosowanie chroni włosy przed wysoką temperaturą, gorącym powietrzem, zanieczyszczeniami środowiska i utratą wilgoci.

Cena: 7,50zł / 130ml

SZAMPON, BINGO SPA , SZAMPON JAJECZNY Z KOLAGENEM 

Szampon jajeczny Bingo Spa z dodatkiem kolagenu odżywia i pielęgnuje twoje włosy: dzięki zawartości składników naturalnych korzystnie wpływa na strukturę włosów, poprawia ich wygląd i kondycję. Jest szczególnie polecany do włosów rozjaśnianych i farbowanych oraz przesuszonych z natury. Dodaje włosom elastyczności, prężności i mocy. Zawiera ekstrakt z żółtka i kolagen, które działają silnie pielęgnująco i kondycjonująco, odżywiają i nawilżają włosy oraz widocznie poprawiają ich wygląd.
Żółtko – to bogate źródło protein i substancji lipidowych, które warunkują prawidłowe nawilżenie włosów. Zawarty w żółtku jajecznym zespól fosfolipidowy aktywnie odżywia skórę głowy i włosy aż po same końce. Nadaje włosom elastyczności i żywego blasku.
Kolagen powoduje, że włosy są przyjemne i miękkie w dotyku oraz sypkie, odbudowuje ich strukturę oraz chroni przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia. Jest także elementem intensywnie odżywiającym oraz nawilżającym zniszczone i osłabione włosy.

Skład: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene Acrylates /Copolymer, Soluble Collagen, Passiflora Edulis Fruit Extract, Saccharum Officinarum Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Ananas Sativus Extract, Vitis Vinifera Extract, Parfum, Citric Acid, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Cena: 5zł / 500ml

 SUCHY SZAMPON SYOSS 

Suchy szampon do szybko przetłuszczających się włosów. Daje 1 dodatkowy dzień świeżości i zapobiega przetłuszczaniu się włosów bez konieczności ich mycia.
Sposób użycia: połóż ręcznik na ramionach i dobrze rozczesz włosy. Przed użyciem wstrząśnij dobrze pojemnik i rozpylaj krótkimi seriami z odległości ok. 20 cm. Masuj ręcznik głowę, a następnie wyczesz włosy. Usuń resztki szamponu, jakie mogły pozostać, strumieniem powietrza z suszarki. Zamknij korek po użyciu i przechowuj produkt w suchym miejscu.

Skład: Isobutane, Oryza Sativa Starch, Alcohol denat., Butane, Propane, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Citral, Geraniol.

Cena: 14zł / 200ml


BALSAM PO GOLENIU I DEPILACJI VENUS 

VENUS Balsam po Goleniu i Depilacji przeznaczony do pielęgnacji skóry całego ciała, a zwłaszcza miejsc podrażnionych goleniem lub depilacją.
Cena :8zł/ 200 ml. 


Pozdrawiam Was Bardzo Serdecznie !


czwartek, 26 lipca 2012

Ziajki miziajki i goście ;)

 Hej Dziewczyny :)

Chcę wam przedstawić 4 odżywki Ziaji.
Niestety nie mam już opakowania po fioletowej :(
I jak widać na zdjęciu kilku gości .

 Zaczynajmy :D



Pani numer 1 to ODŻYWKA INTENSYWNA OBUDOWA "NIEBIESKA"

Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Dostarcza niezbędnych składników odżywczych włosom zniszczonym zabiegami fryzjerskimi.
Działanie:
- uzupełnia niedobór składników budulcowych,
- skutecznie wzmacnia wewnętrzną strukturę włosów,
- zapewnia im natychmiastową regenerację,
- zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.
Efekt: włosy mocne, odbudowane, gładkie.
Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Ceramide 3, Ceramide 5 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Panthenol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Trilaureth-4 Phosphate, Cyamopsis Tetragonalobus Gym, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid (11.11.2011)

Cena: 4,50zł / 200ml

TAK ! BYŁAM BARDZO ZADOWOLONA Z UŻYTKOWANIA ZWŁASZCZA PO FARBOWANIU ODŻYWKA ZREGENEROWAŁA MOJE WYSUSZONE WŁOSY , ŁATWO SIĘ ROZCZESYWAŁY BYŁY MIŁE I GŁADKIE W DOTYKU ALE NIESTETY OBCIĄŻAŁA JE WIEC NAKŁADAŁAM NA UMYTE WŁOSKI TRZYMAŁAM OKOŁO 3 MINUT I SPŁUKIWAŁAM WTEDY BYŁA BEZ ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ 

Pani nr 2 to ODŻYWKA INTENSYWNE ODŻYWIANIE "RÓŻOWA"

Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.
Działanie:
- skutecznie przyspiesza regenerację włosów,
- wzmacnia ich delikatną i osłabioną strukturę,
- zwiększa odporność włosów na uszkodzenia,
- nawilża oraz zapobiega elektryzowaniu.
Efekt: włosy odżywione, zregenerowane.
Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach.

Cena: ok. 5zł / 200ml

TAK TAK TAK TAK TAK !!! KOCHAM JĄ TO POROSTU KWC AHHH DZIEWCZYNY TO NAJCUDOWNIEJSZY ZAPACH NA ŚWIECIE JAKI DO TEJ PORY WĄCHAŁAM KWIATOWO POZIOMKOWY I W DODATKU UTRZYMUJE SIĘ DŁUGO NA WŁOSACH CUD MIÓD I MALINA :D NIE WIEM JAK TO MOŻLIWE ALE TEJ ODŻYWKI NIE MUSZĘ SPŁUKIWAĆ AHH NO ROZMARZYŁAM SIĘ


Pani nr 3 to ODŻYWKA INTENSYWNE WYGŁADZENIE "FIOLETOWA"

Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Szczególnie polecana do włosów niesfornych – szorstkich, suchych, matowych.
Działanie:
- wyraźnie wygładza włosy na całej długości,
- zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie,
- zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.
Włosy gładkie, pełne blasku. Lepiej się rozczesują i układają.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Silk, Panthenol, Cyamopsis Tetragonolobus Gum, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Eugenol, Citric Acid*.
* surowiec zaaprobowany przez ECOCERT.


Cena: 5zł / 200ml

TAK TAK :D WYGŁADZA WŁOSKI TĄ ODZYWKĘ JEDNAK SPŁUKUJE  :D WŁOSKI SĄ MIĘKKIE DELIKATNE ŁATWO JE ROZCZESYWAĆ A DODATKOWO PO JEJ UŻYCIU SĄ PROSTE I GŁADKIE JAKBY BYŁY WYPROSTOWANE PROSTOWNICĄ POLECAM BARDZOOOO :D

Panie nr 4 to ODŻYWKA INTENSYWNA ŚWIEŻOŚĆ "ZIELONA"

Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Delikatnie pielęgnuje włosy skłonne do przetłuszczania się i łupieżu
Działanie:
- skutecznie zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów,
- wykazuje aktywne działanie przeciwłupieżowe,
- wyraźnie wzmacnia, wygładza oraz przyspiesza regenerację włosów,
- intensywnie nawilża zapobiegając nadmiernej utracie wilgoci.
Efekt: włosy puszyste, świeże, bez łupieżu.

Cena: 5zł / 200ml

NIE NIE NIE NIE ! STANOWCZO NIE DLA MNIE ZAPACH MNIE MĘCZY OWSZEM ODŻYWKA DAJE FAJNE UCZUCIE CHŁODZENIA ALE NIE WAŻNE CZY JĄ ZOSTAWIĘ NA WŁOSKACH CZY SPŁUKAM NAWET MALUTKĄ ILOŚĆ I TAK PRZETŁUSZCZA MI WŁOSY NIE JESTEM Z NIEJ ZADOWOLONA ALE MOJA MAMA TWIERDZI ŻE JEST CUDOWNA WIEC MOŻE POROSTU NIE PASUJE DO MOICH WŁOSKÓW



A co do gości na zdjęciu  : 

Gliceryna - dodaję kilka kropli do odżywek do włosów i masek

Nafta Kosmetyczna - nakładam ją raz na jakiś czas na włosy, wiadomo ciężko ją zmyć ale moją nie lubianą zielona odżywką bardzo łatwo ja zmywałam z włosków

Pozdrawiam Was Bardzo Serdecznie !






poniedziałek, 23 lipca 2012

Wzmacniamy od wewnątrz


Szampony , odzywki, maseczki , oleje  serum,  wcierki wszystko aby nasze włosy były piękne .


Ważna jest także pielęgnacja od wewnątrz. Na rynku znajduj się bardzo dużo przeróżnych suplementów, które mają nam pomóc w pielęgnacji i wzmocnieniu , przyśpieszeniu ich porostowi. 


Chce Wam pokazać co ja zjadam :) 

1.Capivit - MOCNE I GĘSTE WŁOSY 
 Kupiłam w połowie czerwca w aptece na  promocji 1+1  dwa opakowania w cenie  około 7zł
Jedno opakowanie to 30 tabletek na miesięczną kuracje. Na zdjęciu to dwukolorowe zielone tabletki.
Suplement diety jest odpowiedni dla :
  • osób, które chcą utrzymać włosy w dobrej kondycji, zapewniają im gęstość i piękny wygląd 
  • osób, które mają problemy ze słabymi, matowymi i łamliwymi lub nadmiernie wypadającymi włosami, potrzebującymi wzmocnienie i odżywienia 
Witaminy zawarte w Capivit Piękne Włosy mają podwójne działanie :
  • zapobiegają wypadaniu włosów oraz stmulują cebulki 
  • przyśpieszają wzrost nowych włosów , w efekcie zwiększają ich gęstość
  • odżywiają włosy sprawiają, że stają się grubsze 
  • lepiej nawilżone 
  • bardziej lśniące 
  • sprężyste i odporniejsze na działanie czynników zewnętrznych
MOJE ODCZUCIA
Skończyłam już jedno opakowanie wiem, że na efekty trzeba czekać i jeszcze jedno opakowanie przede mną ale mam wrażenie, że moje włosy przestały wypadać i zrobiły się gęściejsze .
Śmiało mogę polecić ten produkt .


2.VITA-MINER A+E FORTE 
Suplement diety. Niedobory witaminy A i E w diecie. Stany zwiększonego zapotrzebowania na witaminę A i E, takich jak: narażenie na stres, zwiększony wysiłek fizyczny, nieprawidłowa dieta. Wspomagająco w celu utrzymania zdrowego wyglądu skóry, włosów oraz paznokci.

*czasami taką kapsułkę 1-2 "wyciskam" i dodaje do odżywki lub maski do włosów

3.KWAS FOLIOWY  
Nie nie jestem w ciąży, ale kwas foliowy także wzmacnia włosy.


Oczywiście nie zjadam codziennie wszystkich tabletek robię kuracje od 1 do 2 miesięcy oraz przerwy pomiędzy kuracjami. 


A czy Wy też macie jakieś specyfiki które pomagają wam wzmocnić włosy od wewnątrz ? 
 

Pozdrawiam Was Bardzo Serdecznie !




czwartek, 19 lipca 2012

Olejek Alterra - Moje Zastosowania

 Olejek do masażu  MIGDAŁY&PAPAJA 

Chyba każda z nas zna ten produkt.  Olejek możemy zakupić tylko i wyłącznie w Rossmannie. Opakowanie to szklana buteleczką z dozownikiem o pojemności 100ml, cena to około 12 zł. Jedyna wada opakowanie to, że łatwo może nam się wyślizgnąć z rąk i stłuc  szkoda, że buteleczka zamiast dozownika nie posiada pompki na pewno ułatwiło by to nam dozowanie produktu,  ale cóż nie możemy marudzić. Osobiście zaliczam go do kategorii KWC. Uwielbiam ten produkt za jego zapach , konsystencję i jego uniwersalność . Produkt może bardzo dużo zastosowań i chce się podzielić nimi z wami. Serdecznie zapraszam .

ZASTOSOWANIA OLEJKU ALTERRA WEDŁUG ANECZKI :)


Skład
Glycine Soja Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Zea Mays Germ Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Carica Papaya Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Parfum, Limonene, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citral, Citronellol, Farnesol.


Objaśnienie składu
Glycine Soja Oil - Olej sojowy
Ricinus Communis Seed Oil- Olej rycynowy
Prunus Amygdalus Dulcis Oil - Olej migdałowy
Zea Mays Germ Oil - Olej kukurydziany
Sesamum Indicum Seed Oil - Olej sezamowy
Triticum Vulgare Germ Oil - Olej z kiełków pszenicy
Vitis Vinifera Seed Oil - Olej winogronowy
Carica Papaya Seed Oil - Olej z papai
Olea Europaea Fruit Oil - Oliwa z oliwek
Persea Gratissima Oil - Olej z awokado
Simmondsia Chinensis Seed Oil - Olej jojoba
Helianthus Annuus Seed Oil - Olej słonecznikowy




ZASTOSOWANIE WŁOSOWE 
  1.Olejowanie włosów. 
    To chyba jedno z najbardziej popularnych zastosowań tego produktu. Moje włosy olejuje 2-3 razy w tygodniu, najczęściej wcieram olejk we włosy wieczorem następnie  zaplatam luźnego warkocza i pozostawiam olejek na włoskach na całą noc. Rano bez żadnych trudności zmywam olejek każdym szamponem .
    Dodatkowo olejek nie brudzi i nie zostawia tłustych plam na pościeli , jedyne co może pozostawić to swój zapach. Bardzo bardzo nawilża włosy są miękkie i lśniące.                                  


     2. Dodatek do odżywki lub maski

    Olejek możemy dodać na naszej odżywki do włosów najlepiej takiej do spłukiwać lub do maski . Dodajemy kilka kropel olejku nakładamy na włoski pozostawiamy wedle naszego upodobania i gotowe 



    3. Jako serum na nasze końcówki.  

    Rozjaśniałam ostatnio włosy oczywiście nie całe  coś w stylu ombre moje końcówki  były strasznie przesuszone wyglądały jak siano :(  nakładałam olejek na końcówki na sucho i mokro sprawdził się u mnie rewelacyjnie moje końce powróciły do normalności.


    4. Jedwab zstępujemy Olejkiem 

    Możemy także nałożyć olejek zamiast jedwabiu jednak musimy pamiętać żeby nie była to duża ilość , ponieważ możemy przetłuścić nasze włoski.




     ZASTOSOWANIE OLEJKU NA TWARZ

    1.OCM.

    Metoda demakijażu i oczyszczania skóry oparta tylko i wyłącznie na olejach. Nie stosujemy w niej żadnych detergentów (żeli, mleczek, płynów micelarnych). Nie jest też wymagane przemywanie skóry tonikiem, ponieważ oleje nie zaburzają naturalnego pH skóry. Właśnie ze względu na tę delikatność jest to metoda często wykorzystywana przez osoby ze schorzeniami skóry, typu trądzik, czy łojotok. Do OCM możemy używać różnych mieszanek olejków .Mój sposób to właśnie olejek alterra.
    Procedura jest bardzo bardzo bardzo prosta .
    • Olejek nakładam na suchą nieoczyszczoną skórę.
    • Delikatnie masuję skórę twarzy, nie pomijają oczu (mi to, że nosze szkła kontaktowe olejek w żaden sposób nie podrażnia mi oczu) ja wykonuje taki masaż kolistymi ruchami około 2-3 minuty 
    • W ciepłej ale nie gorącej wodzie mocze ściereczkę i przykładam do twarzy na około minutę
    • Czynność powtarzam ponownie nakładam olejek masuję skórę twarzy i nakładam ściereczkę moczoną w ciepłej wodzie i ścieram olejek z twarzy
    • Następnie moczę ściereczkę i w chłodnej wodzie przykładam do twarzy na około minutę aby obkurczyć pory 
    • Nie przemywam już twarzy żadnym tonikiem 
    • Ściereczkę dokładnie piorę po każdym użyciu np. żelem do kąpieli (ściereczką później bardzo ładnie pachnie) 
    *czasami do olejku dodaję 2-3 krople gliceryny


    2.Rzęsy. 

    Nakładam olejek najczęściej na noc na moje  rzęsy. Osobiście uważam, że to lepsza alternatywa niż olejek rycynowy ponieważ Olejek Alterra ma rzadszą konsystencje i nie spływa tak bardzo do oczy i nie klei rzęs  jak olejek rycynowy .

    3. Jeśli rzęsy to czemu nie brwi.

    Olejek nakładam tak samo jak w przypadku rzęs na moje brwi na całą noc.

    3.Usta.
     
    Nakładam olejek na usta od czasu do czasu na usta aby je nawilżyć musimy pamiętać o tym aby nie przesadzić z jego ilością i go nie zjeść .

    4. Kilka kropli olejku do kremu.

    Możemy dodać kilka kropli olejku do kremu do twarzy . Ja dodaje go do kremu na noc. Mini kuracja nawilżająca 
     





    OLEJEK DLA NASZEGO CIAŁA
    1.Do kąpieli .

    Kilka kropli olejku możemy dodać do naszej kąpieli . Kąpiel będzie relaksująca dzięki pięknemu zapachowi a nasze ciało nawilżone.
     
    2.Do masażu. 

    To główne przeznaczenie produktu.Olejek szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych plam na ubraniach 
     
    3.Nawilżające serum na suche części ciała.

    Olejkiem możemy smarować suche części ciała np. łokcie, kolana pięty. Olejek bardzo dobrze nawilża pozostawią skórę miękką i delikatną. 
     
    4.Dodatek do balsamu do ciała.

    Kilka kropli olejku możemy dodać do naszego balsamu do ciała lub masła. Olejek wzmocni nawilżenie.
     
    5. Dodatek do domowego peelingu. 

    Olejek możemy dodać do cukru komponując własny domowy peeling. 

    6.Łagodzi podrażnienia po depilacji.

    Łagodzi podrażnienia po depilacji u mnie sprawdza się rewelacyjnie. 


     
    NASZE DŁONIE I STOPY TEŻ POLUBIĄ OLEJEK 

    1.Nawilżone dłonie.

    Kilka kropli olejku możemy śmiało dodać do naszego kremu do rąk.Dłonie będą miękkie i nawilżone.
     
    2.Koniec z suchymi skórkami.

    Gdy skończyła mi się oliwka do skórek do starego flakonika po niej przelałam olejek i używam go do nawilżania skórek dłoni i stóp.
     
    3.Kąpiel dla stóp. 

    Jeśli posiadacie w domu urządzenie do masażu do kąpieli stóp możemy dodać kilka kropli olejku.Jeśli nie posiadamy takie urządzenia wystarczy miska ciepła woda i nasz wielofunkcyjny produkt. 





     
    I TO BY BYŁO WSZYSTKO .
    JAKIE SĄ WASZE WRAŻENIA PO SPOTKANIU SIĘ Z TYM OLEJKIEM ? DO CZEGO WY GO UŻYWACIE? CZY MOŻNA GO NIE LUBIĆ ? 



    Pozdrawiam Was Bardzo Serdecznie !